Tutorial

onsdag den 16. marts 2016

Foto album: Baby-pige.

Nogle begivenheder må godt have deres helt eget album - og ankomsten af en lille ny verdensborger er vist sådan en begivenhed.
Lige så meget som jeg synes, at hverdagen er lige så vigtig som de helt særlige begivenheder, og man skal huske, at hver dag er noget helt særligt, er det alligevel noget helt særligt, når der kommer en lille ny til verden.
Albummet er ca. 20 x 20 cm, og der er plads til en masse billeder og også noget tekst om den første tid med den lille.
Det kunne være en helt særlig gave til de nye forældre; enten kan de selv putte billeder i albummet, er giveren kan fylde albummet.





Selvom Melike er 7 år, så det er ved at være noget tid siden, hun var baby, skal jeg helt sikkert have lavet album om hende, så jeg må tilbage til de lidt ældre billeder. 
Det gode er, at der selvfølgelig er plads til billeder, men også til at skrive lidt. Så er det op til en selv, om det skal være beskrivelser af oplevelser, følelser eller vigtige datoer (første tand, begyndte at kravle osv.)
Der skal selvfølgelig også laves et til Erdem - planen var, at jeg skule gøre det, når han var blevet 1 år, men nu bliver han 3 år, og det er ikke gjort endnu, så jeg må hellere få det gjort til han fylder 3 år!

Send besked til atinagts@gmail.com med spørgsmål vedrørende bestilling og pris eller eventuelt forespørgsel til andre bestillinger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar